آخرین اخبار از وضع جسمانی مرتضی پاشایی

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

فرزانه -
- 1393/11/23
ساحل - هر وخ تموم شد ای دیتو بفرس - 1393/10/13
ساحل - اگه میشه ج بده - 1393/9/16
ساحل - میتونم بپرسم تو از کجا میدونی تولد من کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

- 1393/9/15
دختری با عقاید خاص - سلام

چی شدی تو؟؟؟

چی کارم داری ک؟؟؟ - 1393/9/13
سحرم - salam moafag bashi
پاسخ: salam hamchenin - 1393/9/13
منو دخمل خالم - لایک اق رضاااااااااااااااااااااااااااا ااااااا

دخترا فرشته ان ادم نمیشن
- 1393/9/7
منو دخمل خالم - میگن معین مرده راسته؟؟؟؟؟یا شایعه است؟؟؟؟؟؟؟
- 1393/9/7
منو دخمل خالم - من از بهزاد خانومیشو گوش دادم

خیلی باحاله

- 1393/9/7
منو دخمل خالم - پنج شنبه ساعت سه بامداد

نه جمعه


موفق باشی - 1393/9/7

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 640
بازدید کل : 4294
تعداد مطالب : 248
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1





در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد +1 گوگل



تنظیم فونت
       

 این صفحه را به اشتراک بگذارید


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

شارژر پاور بانک

آخرین اخبار از وضع جسمانی مرتضی پاشایی

بازدید: 545

 

          

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

آخرین اخبار از وضع جسمانی مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی, عکس مرتضی پاشایی

 

بیوگرافی کوتاه از مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی متولد ۱۳۶۳ در تهران است و در رشته گرافیک تحصیل کرده است . وی فعالیت موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد .دلخوری، یکی بود یکی نبود، به خدا، بیا برگرد، تنهایی، آرزو، برو، عشق یعنی این، در دقیقه آخر، ستایش، مثل شیشه ، جاده یک طرفه و یکی هست ، نگران منی ، قلبم رو تکراره و … از جمله آثار این خواننده جوان و مجبوب کشورمان است .

مرتضی پاشایی و سرطان

حدودا از آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد . هر چند اوایل پزشکان این مساله رو از او پنهان میکردند تا جایی که خود مرتضی بیماری سرطانش را تکذیب می کرد اما خیلی زود متوجه این مساله شد . در این رابطه پیشنهاد میکنیم مصاحبه زیر را بخوانید.

مصاحبه مرتضی پاشایی در مورد بیماری اش کلیک کنید

بعد از رسانه ایی شدن این مساله بارها شایعه مرگ مرتضی پاشایی در شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت منتشر میشد که هر بار با تکذیب خبر از سوی مرتضی پاشایی یا مهدی کرد ( مدیر برنامه های مرتضی پاشایی ) اذهان عمومی و بخصوص طرفداران مرتضی پاشایی از نگرانی نجات می یافتند. پاشایی با وجود بیماری اش اقدام به برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف کشور نمود از جمله برگزاری کنسرت در تهران ،کیش ، رشت ،تبریز ،کرمانشاه ،دبی  و … در طول برگزاری این کنسرت ها وی مراحل سخت شیمی درمانی اش را هم انجام میداد . در زیر میتوانید عکس هایی از کنسرت های مرتضی پاشایی رو ملاحظه کنید .

عکس های کنسرت مرتضی پاشایی اسفند ۹۲

عکس های کنسرت مرتضی پاشایی مرداد ۹۳

عید نوروز ۹۳ مرتضی پاشایی مهمان ویژه برنامه تحویل سال در شبکه دو بود . اون برنامه با اجرای فرزاد حسنی و آزاده نامداری روی آنتن رفت (که البته بعدها طلاق گرفتند). تو اون برنامه مرتضی قطعه ی یکی هست رو اجرا میکنه و در آخر مصاحبه ایی کوتاه رو انجام میده ما براتون اون سمت از صحبت های مرتضی رو ضبط کردیم و از طریق لینک زیر میتونید دانلودش کنید

لینک دانلود کلیپ مصاحبه مرتضی پاشایی فروردین ۹۳    حجم ۲۸ مگ

یکی از کارهای موفق مرتضی پاشایی در سال ۹۳ قطعه نگران منی آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسلبود.این آهنگ که در رمضان ۹۳ منتشر شد رو می توانید از اینجا دانلود کنید. در طول این مدت خدارو شکر بیماری مرتضی پاشایی رو به بهبود بوده و حدودا از شهریور ۹۳ بود که شاهد رشد مجدد موهای مرتضی بودیم . مهر ۹۳ پاشایی مصاحبه ایی خواندنی با مجله خانواده سبز انجام داد که پیشنهاد می کنم از طریق لینک زیر مطالعه بفرمایید.

گفتگوی مرتضی پاشایی با مجله خانواده سبز + عکس

عکس قدیمی مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی, عکس مرتضی پاشایی

عکس  مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی, عکس مرتضی پاشایی

عکسی از مرتضی پاشایی در بیمارستان ۱۳ آبان ۹۳

خبر تکمیلی: مرتضی پاشایی عصر جمعه ۱۶ آبان ۹۳ به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.

علت انتقال این خواننده به بخش مراقبت‌ های ویژه تب شدید عنوان شده است. به گفته تیم پزشکی این خواننده، انتقال پاشایی به این بخش جای نگرانی ندارد و او برای مراقبت‌ های هر چه بیشتر به این بخش منتقل شده است.

پیمان عیسی‌ زاده سرپرست ارکستر کنسرت‌ های مرتضی پاشایی درباره وضعیت جسمانی مرتضی پاشایی که این روزها در بیمارستان بستری است، به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته حال این خواننده وضعیت خوبی نداشت و التهابات ناشی از رادیو تراپی موجب شده بود که این هنرمند جوان موسیقی پاپ کشورمان از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نباشد.

وی گفت: خوشبختانه بعد از پایان دوره رادیو تراپی و کم شدن التهابات ناشی از این مرحله درمانی امروزوضعیت جسمانی این خواننده در وضعیت ثابتی قرار گرفته و تمامی علائم از حالت متغیر خود خارج شده و هم اکنون این خواننده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تحت درمان تیم پزشکی قرار دارد.

عیسی زاده توضیح داد: از تمامی مردم و علاقه مندان موسیقی می خواهم در این شب‌های عزیز برای این خواننده پر طرفدار و محجوب موسیقی دعا کنند که هرچه زودتر شفا پیدا کند و بار دیگر روی صحنه برای مردم برنامه اجرا کند. البته لازم است در این مدت از تمامی خوانندگان و هنرمندانی که با حضور در بیمارستان از مرتضی پاشایی عیادت کردند، بی نهایت سپاسگذاریم.

سرپرست ارکستر کنسرت های پاشایی در پایان گفت: مردم شریف هم در این مدت با ارسال پیامک و تماس های پی در پی خود پیگیر درمان این خواننده بودند که جا دارد از آنها به خاطر این همه لطف تشکر کنم و از آنها بخواهم برای بهبود نظم و ترتیب موجود در بیمارستان از طریق رسانه ها جویای احوال این خواننده باشند.

.

.

.

خبر تکمیلی: ۱۹ آبان ۹۳ 

مهدی علیاری در وبلاگ شخصی‌ اش نوشت:‌ «بیمار آقای مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات می باشد»؛ این نوشته ای بود که در ورودی بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان بهمن نصب شده بود. به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه ۱۸ آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.

 

مرتضی پاشایی , مرتضی پاشایی در آی سی یو , وضعیت جسی مرتضی پاشایی

وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است  اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود. از جمله هنرمندان حاضر در این روز مهناز افشار، بهنوش بختیاری، محمد رضا گلزار، علی کاظمی، علی لهراسبی، روزبه نعمت اللهی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، هادی کاظمی، مازیار فلاحی، میلاد ترابی، مهرداد نصرتی و همچنین سه تن از بازیکنان فوتبال بهروز رهبری فر  و  محمد نوازی و شیث رضائی و … بودند.

 .

.

.

خبر تکمیلی ۱۹ ابان ۹۳ به نقل از وبلاگ مهدی علیاری

 بهبودی نسبی مرتضی پاشایی..

مرتضی پاشایی

از سمت راست مهدی علیاری پدر مرتضی پاشایی و سید جواد هاشمی

 

تمام اخبار و شایعات مربوط به مرتضی پاشایی در مورد کما رفتن و فلج شدن و…. نه تنها کذب محض هستش بلکه وضعیت جسمانی وی  تا شامگاه دوشنبه ۱۹  آبان حدود ۳۰ درصد بهتر شده است. اخبار و شایعات زیادی در فضاهای مجازی و غیر مجازی در مورد مرتضی پاشایی به قدری فراوان هست که اکثرا مردم با دیدن این مطالب باور میکنند. حدود ساعت ۷ شب نیز  پزشکان عمل کوچکی بدون بیهوشی روی مرتضی پاشایی  انجام دادند که موفقیت آمیز بود و  مشکل خاصی نداشته است…  خود مرتضی پاشایی و خانواده مخصوصا پدرش نیز در وضعیت روحی بسیار خوبی قرار دارند. عکس مربوطه پدر مرتضی پاشایی در کنار سید جواد هاشمی ساعت ۷ شب دوشنبه ۱۹ آبان در بیمارستان بهمن می باشد که نشان میدهد پدر مرتضی پاشایی روحیه بسیار خوبی دارد و با تمامی هنرمندان و مردم حاضر در بیمارستان بهمن به خوبی و  با نشاط  صحبت میکند و هیچگونه  افسردگی یا مشکل روحی خاصی ندارند.

مهدی علیاری

خبر تکمیلی ۱۹ آبان ۹۳ ساعت  ۲۲ به نقل از اینستاگرام مهرزاد امیر خانی

مرتضی پاشایی

مهرزاد امیرخانی ترانه سرای اهنگ های پاشایی با انتقاد از شایعات مطرح شده درباره وضعیت جسمی مرتضی پاشایی خواننده پاپ که این روزها در یکی از بیمارستان های تهران به سر می برد،افزود: پلاکت خون پاشایی افزایش یافته و وضعیت این خواننده پاپ بهتر از دو روز گذشته است. وی با بیان اینکه پاشایی از شایعات مطرح شده درباره وضعیت عمومی خود ناراحت است، توضیح داد: وضعیت این خواننده در دو روز گذشته بهتر شده اما متاسفانه برخی با دامن زدن به شایعات، بر روحیه این خواننده اثرات منفی می گذارند. وی از مردم درخواست کرد برای این خواننده دعا کنند تا وضعیت عمومی وی بهبود یابد.

منبع : ایرنا

خبر تکمیلی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۲۰ آبان ۹۳ به نقل از اینستاگرام پاشایی

مهدی کرد مدیر برنامه های مرتضی پاشایی در یک ویدیو کوتاه گفتند : دوستای عزیز مرتضی امروز حالش خیلی بهتر از روزای قبله خیلی خبرای دروغ تو سایتهای مختلف که هیچکدومشون رسمیت ندارن پخش شده لطفا به هیچ عنوان جلوی بیمارستان نیایید برای سلامتیش دعا کنید مرسی .

مرتضی پاشایی

برای دانلود این ویدیو اینجا کلیک کنید

یک خبر جدید به نقل از اینستاگرام محسن افشانی

محسن افشانی امروز یعنی ۲۰ آبان ۹۳ ساعت ۵ صبح از محل بستری مرتضی پاشایی یک ویدئو کوتاه رو گرفتند و در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کردند … متن این ویدئو : دوستان اون علایم مرتضی هست همه چی خوبه الان ساعت ۵ صبحه لطفا شایعه درست نکنید فقط این آیه رو بخونید : أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ

مرتضی پاشایی در بیمارستان

برای دانلود این ویدیو اینجا کلیک کنید

 

یک خبر جدید به نقل از وبلاگ مهدی علیاری عکاس و خبرنگار

تا ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه ۲۰ آبان حال عمومی مرتضی پاشایی باز هم بهتر شده است و  درصد بهبودی وی نسبت به شب قبل حدود بیست درصد بیشتر شده. با دعای همه مردم و روحیه بالای مرتضی پاشایی و تلاش پزشکان و با عملی که شب گذشته داشته است حال عمومی مرتضی رضایت بخش می باشد.

کلیه اخبار و شایعات دیگر که در همه جا منتشر شده است نیز کاملا کذب می باشد و صرفا خبر پراکنی می باشد.اما به دلیل ازدحام زیاد مردم در بیمارستان خانواده مرتضی پاشایی و پزشکان بیمارستان به مشکل برخورد کرده اند و امکان ملاقات با وی نیز امکان ندارد و تعدادی کمی از هنرمندان هم فقط از طریق پشت شیشه اتاقش در ای سی یو در حد کوتاه موفق به دیدن وی شده اند. عکس زیر ازدحام مقابل ای سی یو را می بینید که جای سوال دارد !

مرتضی پاشایی در بیمارستان

به امید بهبودی مرتضی پاشایی و کلیه بیماران…

 

این خبر ادامه خواهد داشت ….

تذکر مهم :  خبرهایی که تو قسمت نظرات همین پست گاها افرادی میان نظر میدن رو اصلا ما تایید نمیکنیم و البته اکثرشو هم منتشر نمیکنیم اما اگر هم دیدید بدونید مورد تایید نیست و صبور باشید تا اخبار تکمیلی از سوی افراد نزدیک به آقای پاشایی رو براتون تو همین پست منتشر کنیم به شایعات توجه نکنید فقط برای سلامتی مرتضی عزیز دعا کنید .


سلام سایت مارو دنبال کنید بهترین هارو واستون در نظر داریم


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393 ساعت: 14:54 منتشر شده است
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 248
کل نظرات کل نظرات : 50
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 5

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 33
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 11
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 40
بازدید ماه بازدید ماه : 640
بازدید سال بازدید سال : 1532
بازدید کلی بازدید کلی : 4294

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.219.48.116
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

شما چه جور مطالبی را بیشتر می پسندید؟

درباره ما

ضربان
به وبلاگ من خوش آمدید بهترین مطالب هارا در این سایت بخواهید من فقط بهترین هارا میاورم نظر بزارید چ میخواهید ما از فیس بوک فراهم میکینم چیزی زیادی نمیگم همه چیز در توانم باشه میزارم فقط یه خواهش از شما نظر بزارید ضربان شعبه 1 من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ____________________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$$ _______________%% _______________%% ______________%%% _____________%%%%% ____________%%%%%% _____________%%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%% _____________%%%__%% _____________%%%__%__% _____________%%%___%__% _____________%%%___%___% _____________%%%___%___% _______%%____%%%__%____% ______%__%__%%%%%%____%% ______%___%%_____%____%% _______%____%%%%%____%% ________%___________%% _________%_________%% _________%%________%% ________%%_________%%% _______%%___________%%% ______%%______________%% _____%%________________%% _____%%_________________%% _____%%%________________%% ______%%_______________%%% _______%%%____________%%% _________%%%%________%%% ___________%%%%%%%%% ________________.###* _____________.*###### _____________*###### ___________*####### __________*########. _________*#########. _________*######*###* ________*#########*## _______*##########* *# _____*###########_____* ____############ ___*##*######### ___*_____######## __________####### ___________*###### ____________*#####* ______________*####* ________________*###* __________________*##* ____________________*##. _____________________*##. ______________________.## ______________________.###. ____________________.######. __________________._##*___*##.

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ضربان و آدرس hamechi7city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود